divendres, 26 de juliol del 2013

Ja tinc kensui!

Per anar completant la meva col·lecció d'estris per a la cerimònia del te encara em faltava un kensui, el recipient on s'aboca l'aigua de rebuig després de preparar el te i de netejar el chawan. Buscant per internet vaig trobar aquest conjunt de tres kensui, cadascun d'un forn diferent:


Kensui del forn de Hagi:



Aquest kensui té l'emblema SanGaiBishi (三階菱)
Kensui del forn de Kiseto:



Kensui del forn d'Otowayama:



La base està signada
Com que jo ja en tinc prou amb un sol kensui, m'he quedat amb el del forn de Hagi i els altres dos se'ls han quedat els meus companys de classe. Ara ja tinc el més bàsic per fer una cerimònia del te de l'estil bonryaku temae, la més senzilla. Si mai arribo a aprendre altres tipus de cerimònia del te més complicades ho tindré difícil, ja que algunes de les peces que es fan servir són molt cares!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada